PRÁVO, EKONOMIKA a MARKETING od A do Z – kompletní podnikatelský program pro beauty podnikatele
Speciální program pro podnikatele, který řeší komplexně 3 základní stavební kameny podnikání, zaměřený speciálně na beauty provozy. Získáte 2 celé dny intenzivního tréninku pro úspěch vašeho podnikání včetně vzorů dokumentů..
Po absolvování 2 denního programu se budete jasně orientovat:
- v podnikatelských povinnostech,
- právech zákazníka,
- umět reagovat na kontroly úřadů,
- vědět, jaké dokumenty musíte mít na provozovně,
- nastavit si cenu služeb a produktů, tak aby bylo Vaše podnikání ziskové a nepracovali jste celý měsíc bez adekvátní odměny,
- nastavíte si prezentaci svých služeb, tak aby Vám přicházely nové klientky a neodcházely ty stávající-marketingový plán,
- projdeme nejčastější chyby, které salony dělají a připravují se tím o své zákazníky.
Program je určen pro všechny podnikatele v oboru kosmetika, pedikúra, manikúra, permanentní make up, masáže, tetování, fitness, kadeřnictví nebo vizážistika.
Jste skvělým odborníkem ve svém oboru a přesto se Vám nedaří v podnikání, tak jak byste chtěli, nejste si jisti v zákonných povinnostech podnikatele nebo cenou svých služeb? Vstupujete do oboru krásy a chcete si nastavit své podnikání, tak aby Vám podnikání fungovalo? Myslíte, že máte v salonu vše nastavené správně a přesto klientky nechodí nebo se Vám nevrací? Připravili jsme pro Vás unikátní 2 denní program, který obsahuje 4 kompletní moduly, které nastaví Vaše podnikání.
MODUL 1: Práva zákazníka a povinnosti podnikatele v salonu
MODUL 2: Jak se vypořádat s úřady – zákonné povinnosti, účetnictví, povinné evidence, daňové povinnosti
MODUL 3: Jak nastavit cenu ošetření a produktů, tak aby bylo podnikání ziskové a naše podnikání nám přinášelo adekvátní odměnu
MODUL 4: Jak dělat marketing, tak aby fungoval , nastavení marketingového plánu, nejčastější chyby a jejich řešení
Každý modul trvá 3 – 4 hodiny. Celkem 2 dny informací a intenzivního tréninku.
Kompletní program probíhá vždy jen 2x ročně v Praze. Lze zakoupit také záznam programu nebo jen jednotlivé moduly.
Program PRÁVO, EKONOMIKA, MARKETING od A do Z – kompletní program speciálně pro salony a beauty provozy pro Vás připravila Ing. Monika Dvořáková, ekonomka a právnička, která se pohybuje 15 let v oboru kosmetických salonů a je uznávanou specialistkou v oboru. Byla majitelkou několika provozů beauty služeb, aktuálně je spolumajitelkou vzdělávacího programu Beauty akademie a věnuje se zejména přípravě vzdělávacích programů pro salony, kde může uplatnit mnohaleté zkušenosti z oboru, a individuálnímu poradenství. Je členem předsednictva Asociace kosmetických oborů. Je také autorkou mnoha odborných článků, podílí se na revizi profesních standardů a připravuje ekonomicko právní články pro odborné časopisy.
Jste skvělým odborníkem ve svém oboru a přesto se Vám nedaří v podnikání, tak jak byste chtěli, nejste si jisti v zákonných povinnostech podnikatele nebo cenou svých služeb? Vstupujete do oboru krásy a chcete si nastavit své podnikání, tak aby Vám podnikání fungovalo? Myslíte, že máte v salonu vše nastavené správně a přesto klientky nechodí nebo se Vám nevrací?
KOMPLETNÍ PROGRAM PRÁVO, EKONOMIKA, MARKETING – obsah jednotlivých modulů:
MODUL 1: Práva zákazníka a povinnosti podnikatele v salonu
Zákazník má mnoho práv a podnikatel povinností. Tento program Vás provede kompletními právy a povinnostmi, které vyplývají nejen ze zákona o ochraně spotřebitele.
- zákon o ochraně spotřebitele – jaké povinnosti plynou podnikateli z tohoto zákona
- právo na informace – o čem musíte informovat zákazníka
- způsob platby
- doklad o zaplacení
- Požární ochrana a BOZP
- ceny z pohledu zákona
- reklamační řád a reklamační protokol
- GDPR – ochrana osobních údajů
- mimosoudní řešení sporů
- obchodní podmínky
- zákaznická karta jako nástroj podnikatele
K modulu získáte:
- přehledný přehled povinností podnikatele a práv zákazníka
- vzor obchodních podmínek
- zpracované GDPR
- vzor informovaného souhlasu (zákaznická karta)
- vzor reklamačního protokolu a reklamačního řádu
MODUL 2: Jak se vypořádat s úřady – zákonné povinnosti, účetnictví, povinné evidence, daňové povinnosti
Jaké kontroly z úřadů Vás mohou potkat, co Vás čeká při případné kontrole, jakou evidenci musíte vést, jaké dokumenty mít připravené, jaké daně a kdy jsou povinné a jak optimalizovat jejich výši.
- Živnostenský úřad, Finanční úřad, Česká obchodní inspekce, Správa sociálního zabezpečení, Zdravotní pojišťovna, Odbor životního prostředí, Krajská hygienická stanice, Ministerstvo zdravotnictví, Stavební úřad – jaké povinnosti máte a co může vyžadovat případná kontrola
- Průběh kontroly úřadu – kdy může proběhnout, co si na kontrolu připravit, jak se odvolat proti rozhodnutí
- Evidenční povinnosti podle typů podnikání, doklady o zaplacení – zákonné náležitosti
- Způsoby vedení podkladů pro daň z příjmů – paušální daň, výdajový paušál, daňová evidence.
- Nejčastější chyby podnikatelů týkající se daně z příjmů
- Identifikovaná osoba
- Evidence odpadů a uzavírání smluv
- Hygienické normy
- Povinnosti vyplývající se stavebního zákona – kolaudační rozhodnutí
- Daně a poplatky – DPH, silniční daň, daň ze závislé činnosti, srážková daň
- Jaká ošetření a přístroje můžete podle své živnosti skutečně provádět – obsahová náplň živnosti
- Švarc systém, pronájem místa, zaměstnanec a zaměstnavatel
- Smlouva o pronájmu místa – povinnosti a nejčastější chyby
K modulu 1 získáte:
- skripta
- kompletní přehled povinných dokumentů, které musíte evidovat
- průběh kontrol jednotlivých úřadů
- vzor smlouvy o pronájmu místa
MODUL 3: Jak nastavit cenu ošetření a produktů, tak aby bylo podnikání ziskové
Po absolvování tohoto modulu si budete umět spočítat cenu ošetření a prodejních produktů, vytvořit si ceník, ale také stanovit přiměřený zisk. Seznámíte se s pojmy zisk, marže, obchodní přirážka, bonus a sleva. Naučíte se počítat slevy a bonusy. Je vhodný pro všechny, kdo dělají podnikání s láskou, ale čísla a počítání nejsou jejich silnou stránkou. A hlavně budete vědět, za jakou cenu pracovat, aby Vám podnikání vydělávalo podle Vašich představ.
- Stanovit nákladovou cenu ošetření – cenu, pod kterou nesmí cena Vaší služby klesnout
- stanovit prodejní cenu ošetření a produktů
- analýza konkurence, silných a slabých stránek
- vysvětlíme si pojmy tržba, zisk, příjem, výdaj, marže, obchodní přirážka, sleva, benefit
- naučíme se podle čeho spočítat podnikatelský zisk
- průběžná evidence výdajů a příjmů
- prodej produktů domácí péče jak další příjem podnikatele
- struktura služeb v salonu a prodeje produktů – TZV. ZISKOVÝ TROJÚHELNÍK
- jak s cenou pracovat – kdy zdražovat a a jak na to
- finanční plán
- slevová a bonusová politika
- nastavení ceníku služeb – co by nemělo chybět a na co si dát pozor
K modulu získáte:
- interaktivní tabulku výpočtu ceny ošetření, kterou si můžete vyplnit vlastními údaji
- tabulku průběžného porovnání skutečných dat a kalkulací
- tabulku výpočtu zisku
- tabulky kalkulací a skutečných příjmů a výdajů
- kalkulaci návratnosti
- budete si umět sestavit ceník včetně vzoru a nejčastějších chyb
- a navíc:
- jak musí být ceník zveřejněn a kde
- tipy na formulace v ceníku
- co vyžaduje kontrola z úřadů – Živnostenský úřad, ČOI…
- a další
MODUL 4: Jak dělat marketing, tak aby fungoval, nejčastější chyby a jak se jim vyhnout
Projdeme si základní nastavení marketingových aktivit, představíme si tipy a triky a zmíníme i nejčastější chyby. Provedeme Vás nejen základním nastavením online marketingu – webu, Instagramu, Facebooku, ale budeme se věnovat také přímému marketingu – odměna za doporučení, věrnostní slevy, bonusy, letáky a neopomineme ani zpracování příspěvků a reklamních materiálů v aplikaci Canva.
- nastavení základního marketingu salonu krok po kroku
- odměna za doporučení, reference, věrnostní karty
- ceníky a speciální nabídky – jak s nimi pracovat, na co se soustředit, na co nezapomenout a jak to nepřehnat
- nastavení Instagramu a Facebooku, pravidla po vkládání příspěvků
- CANVA jako nástroj k tvorbě reklamy – letáky, posty, banery
- nastavení webových stránek
- prezentace zboží a služeb na provozovně
- nejčastější chyby a jejich řešení
K modulu získáte:
- vzor ceníku
- vzor speciální nabídky
- vzor odměny za doporučení
- věrnostní karty
A navíc k programu PRÁVO, EKONOMIKA, MARKETING od A do Z získáte:
- 1 rok podpory lektora a telefonickou podporu
- vzory dokumentů – nájemní smlouva, obchodní podmínky, vzor provozního řádu, GDPR, reklamační řád a reklamační protokol, obsahové náplně živností, tabulka evidence nakládání s odpady atd, vzor provozního řádu, vzor dodatku provozního řádu, tabulku obratů, tabulku nákladů, tabulku zisku.
- přístup ke stažení interaktivních tabulek výpočtů cen, slev a bonusů
- vzory marketingových materiálů
CENA PROGRAMU: Kompletní program 4 modulů – 2 dny: 6.900 Kč včetně zpracovaných materiálů a poradenství po dobu 1 roku.
Získáte CERTIFIKÁT: “BUSINESS SPECIALIST in BEAUTY”
Zajímá Vás jen některý z modulů programu? Jednotlivé kurzy naleznete v těchto odkazech:
Práva zákazníka a povinnosti podnikatele v salonu
Jak se vypořádat s úřady – povinnosti, účetnictví, povinné evidence, daně
Jak nastavit cenu ošetření a produktů, tak aby bylo podnikání ziskové
Jak dělat marketing, aby fungoval – zaměřeno na salony
Pokud máte zájem o více modulů samostatně, kontaktujte e-mail: bartova@beautyakademie.cz, zašleme Vám kalkulaci.
Program probíhá prezenčně. Lze také zakoupit záznam z prezenčního kurzu. Každý okruh trvá cca 4 hodiny podle rozpisu.